Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Nielisz

Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zakresu i sposobu wykonania robót wynikających z przeprowadzonych badań geotechnicznych skarpy po wykonaniu jej umocnienia na działce nr ewid. 907/5 w Nieliszu, gmina Nielisz w aspekcie jej wpływu na bezpieczeństwo użytkowania budynku produkcyjno-usługowego na działce nr ewid. 907/6

Data ogłoszenia
2017-07-05
Termin składania ofert
2017-07-19 10:00
Treść

 

Data ogłoszenia:

2017-07-05

Termin składania ofert:

2017-07-19 godz. 10:00

Treść:

                                                                                                                            Nielisz 2017.07.04

Gmina Nielisz

Nielisz 279

22-413 Nielisz

 

Numer sprawy KD.271.3.2017

 

Zamówienia publiczne

 

Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30.000 EURO. Zgodnie z art.4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2015 poz. 2164 ze zm.) ustawy nie stosuje się.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 na: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zakresu i sposobu wykonania robót wynikających z przeprowadzonych badań geotechnicznych skarpy po wykonaniu jej umocnienia na działce nr ewid. 907/5 w Nieliszu, gmina Nielisz w aspekcie jej wpływu na bezpieczeństwo użytkowania budynku produkcyjno-usługowego na działce nr ewid. 907/6 .

 

I. ZAMAWIAJĄCY

 

Gmina Nielisz, Nielisz 279 22-413 Nielisz , NIP 9222750048, REGON 950368530 reprezentowana przez:

inż. Adam Wal          Wójt Gminy

Tel.: 84 63 127 27 Faks: 84 63 127 15

E-mail: ugnielisz@, strona internetowa: htps://ugnielisz.bip.lubelskie.pl

Godziny urzędowania (pracy): 7:30 – 15:30

 

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zakresu i sposobu wykonania robót wynikających z przeprowadzonej ekspertyzy technicznej dotyczącej stateczności skarpy po wykonaniu jej umocnienia na działce nr ewid. 907/5 w Nieliszu, gmina Nielisz w aspekcie jej wpływu na bezpieczeństwo użytkowania budynku produkcyjno-usługowego na działce nr ewid. 907/6 wraz z uzyskaniem skutecznego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub decyzji właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej na wykonanie robót z wymaganymi uzgodnieniami i innymi pozwoleniami.

 

2. W ramach opracowywanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej należy określić zakres i sposób wykonania robót wynikających z przeprowadzonych badań geotechnicznych skarpy i ująć następujące elementy:

a) konieczność wykonania drenażu wód opadowych na obu działkach tj. wzdłuż górnej i dolnej krawędzi skarpy

b) konieczność wykonania poprawy zagęszczenia gruntu skarpy

Szczegółowe rozwiązania, elementy zagospodarowania Wykonawca będzie uzgadniał z Zamawiającym w trakcie opracowywania koncepcji. W toku opracowywania dokumentacji Wykonawca będzie uzgadniał z Zamawiającym istotne rozwiązania projektowe, materiałowe.

 

3. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:

- 71000000-8 – Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

- 71320000-7 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

 

4. W zakres dokumentacji projektowo-kosztorysowej wchodzi:

- projekt budowlany - 4 egz. wersja papierowa

- projekt wykonawczy - 4 egz. wersja papierowa

- przedmiar robót - 2 egz. wersja papierowa

- kosztorys inwestorski - 2 egz. wersja papierowa

- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 2 egz. wersja papierowa

- skuteczne zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych lub decyzja właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej na wykonanie robót z wymaganymi uzgodnieniami i innymi pozwoleniami

- elektroniczna wersja dokumentacji projektowo-kosztorysowej (format: *.doc, rysunki w formacie *.pdf) – 1 egz. nośnik CD lub DVD

 

5. Dokumenty należy wykonać z należytą starannością zgodnie z wymogami ustawy, a w szczególności:

- Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290, z późn. zm.)

- Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462)

- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r, poz. 1129)

- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowania kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389)

Wykonawca opisze w dokumentacji technologię robót oraz materiały budowlane, urządzenia i inne wyroby w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie uczestników na wykonanie robót wg przedmiotowej dokumentacji. Informacje w zakresie technologii wykonania robót, rozwiązań technicznych, doboru materiałów i urządzeń, zawarte w dokumentacji projektowej powinny określać przedmiot umowy o roboty budowlane bez używania nazw własnych, patentów, znaków towarowych i nazw producentów a poprzez określenie parametrów precyzujących ich rodzaj, wielkość, standard oraz inne istotne dane.

Wykonawca zobowiązuje się stosować w dokumentacji optymalne rozwiązania konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe, w celu uzyskania właściwych standardów. W rozwiązaniach projektowych będą zastosowane wyroby budowlane (materiały) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania.

 

6. Mapę do celów projektowych zamawia Wykonawca (jeżeli jest wymagana).

 

7. Wskazana jest wizja lokalna w terenie objętym pracami projektowymi.

 

8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

III.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

 

Zamówienie należy wykonać w następujących terminach:

1) Rozpoczęcie – od daty podpisania umowy

2) Zakończenie – do 30 październik 2017 r.

 

IV.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2.

2. posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczące zabezpieczeń skarp w obiektach użyteczności publicznej o podobnej funkcji jak przedmiot zamówienia (obiekty sportowe np. boiska lub obiekty związane z rekreacją i wypoczynkiem na otwartej przestrzeni np. siłownie zewnętrzne itp.)-załącznik nr 2

3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2.

4. sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2.

 

 

V. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w rozdziale IV Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:

wykaz wykonanych opracowań dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dowodów dotyczących najważniejszych opracowań, określających czy opracowania te zostały wykonane w sposób należyty (załącznik nr 3). Dowodami potwierdzającymi, że opracowania zostały wykonane w sposób należyty są:

a) poświadczenia,

b) inne dokumenty (np. referencje) - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.

Za najważniejsze opracowania, co do których należy przedstawić dowody, uznaje się opracowania do wykazania spełnienia warunku określonego w rozdziale IV pkt 2. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa w powyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania tych dowodów.

 

VI.OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT              

 

1. Wymagania podstawowe.

 

1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2) Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

3) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 

2. Forma oferty.

 

1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, mieć formę pisemną, z wykorzystaniem formularzy stanowiących załączniki do niniejszego zapytania ofertowego.

2) Całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie.

3) Pożądane jest ponumerowanie wszystkich zapisanych stron oferty. Strony te powinny być parafowane przez osobę (lub osoby, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osób).

4) Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści, (czyli wyłącznie w miejscach, w których jest to dopuszczone przez Zamawiającego) muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. Wszelkie skreślenia i zmiany naniesione przez Wykonawcę w uprzednio wpisany przez niego tekst muszą być parafowane i datowane.

5) Dokumenty wchodzące w skład oferty powinny być przedstawiane w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oświadczenia sporządzane na podstawie wzorów stanowiących załączniki do zapytania ofertowego powinny być złożone w formie oryginału.

 

3. Zawartość oferty.

 

1) Kompletna oferta musi zawierać:

a) formularz ofertowy - załącznik nr 1,

b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2,

c) wykaz wykonanych opracowań- załącznik nr 3,

2) Pożądane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty.

 

 

 

4. Opakowanie oferty.

 

Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zamkniętej kopercie, którą należy opisać w następujący sposób:

 

„NAZWA I ADRES WYKONAWCY”

 

ZAMAWIAJĄCY: Gmina Nielisz, Nielisz 279 22-413 Nielisz

 

OFERTA NA: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zakresu i sposobu wykonania robót wynikających z przeprowadzonych badań geotechnicznych skarpy po wykonaniu jej umocnienia na działce nr ewid. 907/5 w Nieliszu, gmina Nielisz w aspekcie jej wpływu na bezpieczeństwo użytkowania budynku produkcyjno-usługowego na działce nr ewid. 907/6 

NIE OTWIERAĆ PRZED 19.07.2017 r. godz. 10:15.

 

VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

 

1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Nielisz, Nielisz 279 pokój nr 1 (sekretariat) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19.07.2017 r. do godz. 10:00.

2. Ofertę złożoną po terminie składania ofert zostanie przez Zamawiającego niezwłocznie zwrócona bez otwierania.

3. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 19.07.2017 r. o godz. 10:15 w pokoju nr 1 (sekretariat).

4. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny zawartej w ofertach.

 

VIII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT.

 

1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

1) oferta, co do formy opracowania i treści, spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym,

2) złożone oświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione,

3) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,

4) wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.

2. Wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający dokona w oparciu o ustalone kryteria przedstawione w tabeli:

L.p.

Nazwa kryterium

Waga

1)

Cena

100%

 

3. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4. Punkty przyznawane za  kryterium będą liczone wg następującego wzoru:

1)  kryterium ceny:

C =  Cmin : Cb x 100

gdzie: Cmin – cena oferty najniższej, Cb – cena oferty badanej;

 

 

 

IX.DODATKOWE INFORMACJE.

 

1. O wynikach postępowania Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem: https://ugnielisz.bip.lubelskie.pl

2. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie Wykonawcy, którego ofertę wybrano.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego zapytania ofertowego bez podania przyczyny na każdym jego etapie, prawo zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty.

 

X. ZAŁACZNIKI.

1. Formularz ofertowy.

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu.

3. Wykaz wykonanych opracowań.

4. Ekspertyza techniczna dotycząca stateczności skarpy po wykonaniu jej umocnienia na działce nr ewid. 907/5 w Nieliszu

5. Wzór umowy.

                                                                                         

                                                                                           ZATWIERDZAM:

                                                                                          

                                                                                           mgr inż. Piotr Pyś     

                                                                                           /-:-/   podpis nieczytelny

                                                                                           z up. Wójta Gminy

                                                                                           Sekretarz Urzędu Gminy

                                                                                           w Nieliszu

                                                                                          

                                                                                          

                                                                                           

                                                                                          Nielisz 2017.07.05

                                                                                    

 

Ogłaszający:

Gmina Nielisz

Załączniki:

 

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Leszek Paluchdodano do BIP dnia 05-07-2017 12:57:38