Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Nielisz

Budowa siłowni zewnętrznej w Gminie Nielisz

Data ogłoszenia
2017-07-20
Termin składania ofert
2017-08-04 10:00
Treść

ZAPYTANIE OFERTOWE

Wójt Gminy Nielisz ogłasza zapytanie ofertowe na

„Budowę siłowni zewnętrznej w Gminie Nielisz”

 

  1. I.         Zamawiający

Gmina Nielisz

Nielisz 279

22-413 Nielisz

Tel. 84 631 27 27

Fax 84 631 27 15

E-mail: ugnielisz@mbnet.pl

NIP 922-275-00-48

 

  1. II.      Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie o wartości poniżej 30 000 euro zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro oraz Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 13 stycznia 2017r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu konkurencyjnego wyboru wykonawców zadań ujętych w zestawieniu rzeczowo – finansowym operacji i warunków dokonywania zmniejszeń kwot pomocy oraz pomocy technicznej.

 

  1. III.   Opis przedmiotu zamówienia

1. Kody ze słownika CPV:

37440000-4; 45223100-7, 45112720-8; 45200000-9, 45100000-8, 45223000-6

2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową siłowni zewnętrznej w Gminie Nielisz zlokalizowanej na działce nr ewid. 907/5 w miejscowości Nielisz.

 

2.1.W zakres prac budowlanych wchodzi:

2.1.1. montaż urządzeń sportowych:

 

Lp.

Rodzaj urządzenia

Ilość

Opis urządzenia

a

Poręcze

1 szt. równoległe

-typ ćwiczeń – siłowe;

-funkcja – wzmocnienie mięśni;

- materiał – konstrukcja nośna urządzenia rury stalowe, blacha stalowa, śruby nierdzewne;

- malowanie proszkowe z podkładem cynkowym zapewniający ochronę antykorozyjną,

- sposób mocowania - kotwa stalowa zabetonowana w stopie betonowej.

b

Prasa nożna

1 szt. pojedynczy

- typ ćwiczeń: siłowe;

- funkcja – wzmocnienie mięśni i nóg,

- materiał – konstrukcja nośna urządzenia rury stalowe, blacha stalowa, profil, łożysko, śruby nierdzewne;

- malowanie proszkowe z podkładem cynkowym zapewniający ochronę antykorozyjną,

- sposób mocowania - kotwa stalowa zabetonowana w stopie betonowej

c

Orbitrek

1 szt. pojedynczy

- typ ćwiczeń – aerobowe,

- funkcja – wzmocnienie mięśni nóg, ramion i tułowia,

- konstrukcja nośna rury stalowe, blacha stalowa, profil, łożysko, stopnice, śruby nierdzewne,

- malowanie proszkowe z podkładem cynkowym zapewniający ochronę antykorozyjną,

- sposób mocowania - kotwa stalowa zabetonowana w stopie betonowej

d

Masażer

1 szt.

- typ ćwiczeń – relaksujące,

- funkcja – rozluźnienie napięć mięśniowych, poprawianie ukrwienia,

- materiał – konstrukcja nośna urządzenia rury stalowe, blacha stalowa, śruby nierdzewne,

- malowanie proszkowe z podkładem cynkowym zapewniający ochronę antykorozyjną,

- sposób mocowania - kotwa stalowa zabetonowana w stopie betonowej

e

Biegacz

1 szt. pojedynczy

- typ ćwiczeń – aerobowe,

- funkcja – wzmocnienie mięśni nóg oraz pasa biodrowego,

- materiał – konstrukcja nośna urządzenia rury stalowe, blacha stalowa, profil, łożysko, odbój, stopnice, śruby nierdzewne,

- malowanie proszkowe z podkładem cynkowym zapewniający ochronę antykorozyjną,

- sposób mocowania - kotwa stalowa zabetonowana w stopie betonowej

f

Stepper

1 szt. pojedynczy

- typ ćwiczeń – aerobowe,

- funkcja – wzmocnienie mięśni brzucha i nóg,

- materiał – konstrukcja nośna urządzenia rury stalowe, blacha stalowa, profil, łożysko, odbój, stopnice, śruby nierdzewne,

- malowanie proszkowe z podkładem cynkowym zapewniający ochronę antykorozyjną,

- sposób mocowania - kotwa stalowa zabetonowana w stopie betonowej

g

Jeździec

1 szt. pojedynczy

- typ ćwiczeń – rozgrzewające,

- funkcja – wzmocnienie mięśni nóg, ramion i tułowia,

- materiał – konstrukcja nośna urządzenia rury stalowe, blacha stalowa, profil, łożysko, odbój, stopnice, śruby nierdzewne,

- malowanie proszkowe z podkładem cynkowym zapewniający ochronę antykorozyjną,

- sposób mocowania - kotwa stalowa zabetonowana w stopie betonowej

h

Koła tai-chi

1 szt.

- typ ćwiczeń – rozgrzewające,

- funkcje – wzmocnienie mięśni ramion i pleców,

- materiał – konstrukcja nośna rury stalowe, blacha stalowa, łożysko,

- malowanie proszkowe z podkładem cynkowym zapewniający ochronę antykorozyjną,

- sposób mocowania - kotwa stalowa zabetonowana w stopie betonowej

i

Twister

1 szt.

- typy ćwiczeń – siłowe,

- funkcja – wzmocnienie mięśni brzucha i bioder,

- materiał – konstrukcja nośna urządzenia rury stalowe, blacha stalowa, łożysko, podesty

- malowanie proszkowe z podkładem cynkowym zapewniający ochronę antykorozyjną,

- sposób mocowania - kotwa stalowa zabetonowana w stopie betonowej

j

Wioślarz

1 szt. pojedynczy

- typ ćwiczeń – aerobowe,

- funkcja – wzmocnienie mięśni nóg, ramion i tułowia,

- materiał – konstrukcja nośna urządzenia rury stalowe, blacha stalowa, profil, łożysko, odbojniki, siedzisko, stopnice,

- malowanie proszkowe z podkładem cynkowym zapewniający ochronę antykorozyjną,

- sposób mocowania - kotwa stalowa zabetonowana w stopie betonowej

k

Wyciąg górny

1 szt. pojedynczy

- typ ćwiczeń – siłowe,

- funkcja – wzmocnienie mięśni pleców, klatki piersiowej i ramion,

- materiał – konstrukcja nośna urządzenia rury stalowe, blacha stalowa, profil, łożysko, odbój, siedzisko,

- malowanie proszkowe z podkładem cynkowym zapewniający ochronę antykorozyjną,

- sposób mocowania - kotwa stalowa zabetonowana w stopie betonowej

 

2.1.2. Elementy małej architektury:

Lp.

Rodzaj

Ilość

Opis urządzenia

a

Kosz na śmieci

4 szt.

materiał – stelaż – kształtownik stalowy malowany proszkowo, kosz z blachy stalowej, zamocowany na profilu stalowym umożliwiającym stałe zakotwiczenie w podłożu,

b

Ławki z oparciem

4 szt.

Materiał – profil zimno gięty, malowanie proszkowe z podkładem cynkowym zapewniające ochronę antykorozyjną, deski malowane drewnochronem,

c

Stojak na rowery

3 stanowiska

materiał – profil zimno gięty, rurki stalowe, śruby, malowanie proszkowe z podkładem cynkowym zapewniającym ochronę antykorozyjną, montaż poprzez przykręcenie.

d

Tablica informacyjna

1 szt.

materiał – konstrukcja nośna urządzenia rura stalowa, blacha stalowa, malowanie proszkowe z podkładem cynkowym zapewniającym ochronę antykorozyjną,

 

2.1.3. nawierzchnia utwardzona: przy projektowanych urządzeniach nawierzchnia utwardzona z tłucznia kamiennego o łącznej powierzchni 335m2 zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik nr 5 do zapytania ofertowego, strefy ochronne częściowo utwardzone a część obsiana trawą,

2.1.4. tereny zielone: drzewa liściaste – 7 szt.,

 

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określa dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 5 do zapytania ofertowego. Wszystkie materiały i urządzenia stosowane przy wykonywaniu robót muszą być nowe i nieużywane. Urządzenia muszą być wykonane w oparciu o normy PN-EN 16630:2015 potwierdzone aktualnym certyfikatem. Wykonawca jest odpowiedzialny, aby wszystkie materiały, elementy budowlane i urządzenia wbudowane, montowane lub instalowane w trakcie robót budowlanych odpowiadały wymaganiom określonym a art. 10 ustawy Prawo budowlane. Uchwyty i rączki wykonane z tworzywa sztucznego musza być odporne na warunki atmosferyczne (wilgoć, mrozy). Elementy urządzeń muszą zostać zabezpieczone antykorozyjnie przez zastosowanie powłoki cynkowej na elementach stalowych. Elementy urządzeń musza być dodatkowo zabezpieczone antykorozyjnie farbami proszkowymi przeznaczonymi do stosowania na zewnątrz.

Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, znakiem towarowym, patentem bądź pochodzeniem, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach techniczo – eksploatacyjno – użytkowych nie gorszych niż te podane pod pojęciem typu. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić karty katalogowe z rysunkami i opisem technicznym oraz certyfikaty i atesty, aby Zamawiający mógł ocenić równoważność tych urządzeń. Wykonawca proponujący urządzenia równoważne powinien wykazać, że proponowane urządzenia charakteryzują się niegorszymi parametrami od przyjętych w dokumentacji projektowej. Zamiana materiałów nie może być podstawą do żądania podwyższenia zapłaty.

 

  1. IV.   Termin realizacji zamówienia: zgodnie z ofertą (maksymalny do 30 września 2017r.)
  2. V.      Informacje ogólne:
    1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
      1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
      2. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie przed złożeniem oferty w celu uzyskania poglądu na przedmiot zamówienia.
      3. Wszelkie koszty związane z opracowaniem oferty ponosi Wykonawca, niezależnie od wyniku postepowania.
      4. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy, szczegóły oraz warunki zmian zostały określone we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do zapytania.
      5. Wykonawca we własnym zakresie powierza roboty podwykonawcom, za działanie których bierze pełną odpowiedzialność.
      6. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których Wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom.
      7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postepowania bez wyboru żadnej z ofert.
      8. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
      9. Zamawiający może poprawić w ofercie:

a). oczywiste omyłki pisarskie,

b). oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

c). inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.

  1. Ocena ofert dotyczy tylko ofert nieodrzuconych.

 

  1. VI.   Warunki udziału w postepowaniu oraz podstawy wykluczenia
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a). spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to

z odrębnych przepisów,

2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,

3) zdolności technicznej lub zawodowej.

b). nie podlegają wykluczeniu z postepowania,

W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków Wykonawca powinien załączyć do oferty oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego

c). spełnią następujący warunek dotyczący posiadania niezbędnej wiedzy
i doświadczenia: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej dwa zadania polegające na budowie i/lub przebudowie siłowni zewnętrznej i/lub placu zabaw wraz elementami małej architektury na kwotę minimum 30 000,00 zł brutto każde. Wykonawca przedstawi wykaz robót zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego.

2. Do realizacji zadania Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować niezbędnymi narzędziami i urządzeniami do wykonywania zamówienia.

3. Podstawy wykluczenia z postepowania:

a). Zamawiający wykluczy z postepowania Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu,

       b). z udziału w postepowaniu wykluczeniu zostaną Wykonawcy, którzy będą powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania w sprawie wyboru wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

       - uczestniczeniu jako wspólnik w spółce cywilnej lub osobowej,

       - posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji spółki kapitałowej,

- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

- pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób,

- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej.

4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postepowania uznaje się za odrzuconą.  

 

VII. Przesłanki odrzucenia ofert

  1. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:

a). jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,

b). została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu w określonym zapytaniu ofertowym,

c). została złożona przez podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami, o których mowa w art. 43a ust. 4 ustawy z dnia 20lutego 2015r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 (Dz. U. z 2015r., poz. 349 z późn. zm.),

d). została złożona po terminie składania ofert.

 

  1. VIII.       Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy
    1. Wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
    2. Oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
    3. Wykaz robót na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
    4. Kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej lub uproszczonej sporządzony na podstawie przedmiaru robót, będącego załącznikiem nr 4 do zapytania
    5. Stosowne Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (załączyć, jeżeli dotyczy).

 

 

 

  1. IX.    Opis sposobu przygotowania oferty
    1. Ofertę stanowi wypełniony formularz ofertowy wraz z załączonymi wymaganymi dokumentami, zaświadczeniami i oświadczeniami oraz drukami określonymi w niniejszym zapytaniu
    2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
    3. Oferta powinna być w formie pisemnej, napisana pismem maszynowym na komputerze lub nieścieralnym atramentem oraz podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy lub osobę posiadającą stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
    4. Każdy Wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę, złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej alternatywę spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
    5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez przedstawiciela Wykonawcy upoważnionego do podpisania oferty.

 

  1. X.      Miejsce i termin składania ofert
    1. Ofertę należy złożyć osobiście lub przesłać na adres: Urząd Gminy Nielisz, Nielisz 279, 22-413 Nielisz.
    2. Termin składania ofert do dnia 04 sierpnia 2017r. do godz. 10.00
    3. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie. Koperta zawierająca ofertę powinna być opatrzona nazwą albo imieniem i nazwiskiem, siedzibą albo miejscem zamieszkania tj, dokładnym adresem Wykonawcy z dopiskiem „OFERTA na Budowę siłowni zewnętrznej w Gminie Nielisz. Nie otwierać przed 04.08.2017r. godz. 10.15„
    4. Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona.
    5. 5.      Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 04 sierpnia 2017r. o godz. 10.15
    6. Przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
    7. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców,
      a także informacje dotyczące kryterium oceny ofert.

 

  1. XI.   Opis sposobu obliczania ceny
    1. Zamawiający ustala, że obowiązującym wynagrodzeniem będzie wynagrodzenie ryczałtowe. Cena oferty jest ceną ryczałtową zawierającą podatek VAT i nie zmienną do zakończenia realizacji usługi.
    2. Zakres robót, który jest podstawą do określenia ceny, musi być zgodny z zakresem robót określonym w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. W przypadku braku zgodności kosztorysu ofertowego
      z przedmiarem robót nastąpi odrzucenie oferty na podstawie pkt. VII.1 lit. a).
    3. W cenie należy ująć pozostałe koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia nie wynikające wprost z dokumentacji, a bez których nie można wykonać zamówienia w tym: wszelkie roboty przygotowawcze, zagospodarowanie placu budowy, utrzymanie placu budowy, likwidacja i uporządkowanie placu budowy po zakończeniu robót, wytyczenia i inwentaryzacje geodezyjne oraz inne koszty wynikłe w trakcie realizacja zamówienia. Nieuwzględnienie w cenie w/w kosztów nie stanowi podstawy do zwiększenia wynagrodzenia.
    4. W cenie ryczałtowej Wykonawca musi ująć wszystkie koszty, jakie będzie ponosił
      w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia (tj. dojazdów, wizji lokalnych, materiałów, itp.).
    5. Cena musi być podana w złotych polskich i w takiej walucie będzie prowadzone rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
    6. Cena określona przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym nie będzie zmieniana w toku realizacji zamówienia, z wyjątkiem sytuacji określonych we wzorze umowy.
    7. Prawidłowe ustalenie podatku VAT, obowiązującego w dniu złożenia oferty, należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług.

 

XII. Kryteria oceny ofert oraz sposób przyznawania punktów za spełnienie danego kryterium oceny ofert

  1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

Cena (koszt)

60 %

2

Okres udzielenia gwarancji

15 %

3

Termin realizacji zamówienia

25 %

 

 

  1. Kryterium „CENA” (C) – ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

 

C = [Cn/Cof.b.] x 60 pkt

 

gdzie:

C – liczba punktów uzyskanych w ocenie, kryterium cena,

Cn – najniższa cena brutto spośród badanych ofert

Cof.b. – cena oferty badanej nieodrzuconej

 

W zakresie tego kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów.

 

  1. Kryterium „OKRES UDZIELENIA GWARANCJI” (G)

W powyższym kryterium oceniany będzie okres gwarancji podany przez Wykonawcę w „Formularzu ofertowym”.

Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na wszystkie wykonane roboty budowlane oraz wbudowane urządzenia i materiały przy założeniu, że minimalny okres gwarancji to 2 lata, natomiast maksymalny punktowany okres gwarancji to 5 lat – maksymalnie 15 pkt - WAGA kryterium 15 %

Wykonawca w celu uzyskania punktów w przedmiotowym kryterium zobowiązany jest w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, wskazać okres gwarancji w przedziale od 2 do 5 lat, która będzie stanowił okres udzielonej gwarancji przez Wykonawcę na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane urządzenia i materiały. Zamawiający na podstawie przedstawionych danych obliczy ilość punktów uzyskanych przez Wykonawcę, stosując regułę:

-     okres gwarancji – 2 lata – 0 pkt,

-     okres gwarancji – 3 lata – 5 pkt,

-     okres gwarancji – 4 lata – 10 pkt,

-     okres gwarancji – 5 lat –  15 pkt

Maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać w przedmiotowym kryterium wynosi 15.

Uwaga: W przypadku oferty, w której Wykonawca wskaże okres gwarancji krótszy niż 2 lata lub pozostawi nieuzupełnioną treść w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna, iż oferta jest niezgodna z postanowieniami zapytania ofertowego, gdyż zaproponowany okres gwarancji nie obejmuje minimum 2 lata

Wykonawca może zaproponować okres gwarancji powyżej 5 lat, jednakże uzyska maksymalną ilość 15 pkt.

W przypadku podania przez wykonawcę okresu gwarancji w niepełnych latach, np. 3,5 roku , przyznana zostanie punktacja odpowiadająca jedynie liczbie pełnych lat (w powyższym przykładzie - 5 pkt ).

Maksymalna liczba punktów do zdobycia wg tego kryterium 15 pkt.

 

  1. Kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” (S) – maksymalny termin realizacji zadania 30 września 2017r.

Ocena oferty w kryterium termin realizacji zamówienia:

a). w przypadku zaoferowania skrócenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia podstawowego w przedziale od 26 i więcej dni w odniesieniu do maksymalnego terminu wykonania przedmiotu zamówienia podstawowego, Wykonawca otrzyma 25 pkt.

b). w przypadku zaoferowania skrócenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia podstawowego w przedziale od 21 do 25 dni w odniesieniu do maksymalnego terminu wykonania przedmiotu zamówienia podstawowego, Wykonawca otrzyma 20 pkt.

c). w przypadku zaoferowania skrócenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia podstawowego w przedziale od 16 do 20 dni w odniesieniu do maksymalnego terminu wykonania przedmiotu zamówienia podstawowego, Wykonawca otrzyma 15 pkt,

d). w przypadku zaoferowania skrócenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia podstawowego w przedziale od 11 do 15 dni w odniesieniu do maksymalnego terminu wykonania przedmiotu zamówienia podstawowego, Wykonawca otrzyma 10 pkt,

e). w przypadku zaoferowania skrócenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia podstawowego w przedziale od 6 do 10 dni w odniesieniu do maksymalnego terminu wykonania przedmiotu zamówienia podstawowego, Wykonawca otrzyma 5 pkt,

f). w przypadku zaoferowania skrócenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia podstawowego w przedziale od 0 do 5 dni w odniesieniu do maksymalnego terminu wykonania przedmiotu zamówienia podstawowego, Wykonawca otrzyma 0 pkt,

 

W zakresie tego kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 25 punktów

 

  1. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

 

P = C + G + S

 

gdzie:

P – łączna liczba punktów przyznanych ofercie badanej

C – punktacja przyznana ofercie badanej w kryterium cena,

G – punktacja przyznana ofercie badanej w kryterium okres udzielonej gwarancji

S – punktacja przyznana ofercie badanej w kryterium termin realizacji zamówienia

 

  1. Maksymalna łączna liczba punktów jakie może uzyskać oferta wynosi 100 pkt.
  2. Liczba punktów będzie liczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku przy zastosowaniu zaokrągleń matematycznych.
  3. Za najkorzystniejszą uzna się ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.
  4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkich wymaganiom zapytania ofertowego i została oceniona jako najkorzystniejsza
    w oparciu o podane kryteria wyboru.
  5. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wybory najkorzystniejszej oferty
    z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

 

  1. XIII.       Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
    1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia oraz udostępni zawiadomienie na stronie internetowej na której zamieszczone zostało zapytanie ofertowe. W zawiadomieniu Zamawiający poinformuje Wykonawców o:

a). wyborze Wykonawcy albo

b). odrzuceniu wszystkich złożonych ofert albo

c). niezłożeniu żadnej oferty albo

d). zakończeniu tego postepowania bez wyboru żadnej z ofert.

  1. Zamawiający wskaże Wykonawcy, którego oferta została wybrana termin i miejsce podpisania umowy. W terminie wskazanym w zawiadomieniu wybrany Wykonawca powinien we wskazane miejsce celem podpisania umowy o treści określonej w załączniku nr 6 do zapytania ofertowego.
  2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zostanie podjęta decyzja o zakończeniu postępowania bez wyboru żadnej z kolejnych ofert.

 

  1. XIV.       Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
    1. W prowadzonym postepowaniu wszelkie oświadczenia, zapytania, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca mogą przekazywać drogą elektroniczną lub pisemnie, za wyjątkiem oferty, pełnomocnictwa, umowy, wyjaśnień do oferty oraz oświadczeń i dokumentów żądanych zgodnie z pkt. VIII zapytania.
    2. Zapytania, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę drogą elektroniczną winny być kierowane na adres: ugnielisz@mbnet.pl .
    3. Zapytania, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę pisemnie winny być kierowane na adres: Urząd Gminy Nielisz, Nielisz 279, 212-413 Nielisz.
    4. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Agnieszka Gil – tel. 84 631 27 27.
    5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający może udzielić wyjaśnień, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert – pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
    6. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie zapytania ofertowego.
    7. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniem przekazane zostanie Wykonawcom, którzy zadali pytania, bez wskazania autora zapytania oraz zostanie umieszczone na stronie internetowej na której zostało zamieszczone zapytanie ofertowe.
    8. Wszystkie pytania Wykonawców wraz z wyjaśnieniami Zamawiającego stają się integralną częścią zapytania ofertowego i będą wiążące przy składaniu ofert.
    9. Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Zmienione zapytanie zostanie udostępnione na stronie internetowej na której zostało zamieszczone pierwotne zapytanie ofertowe. W zmienionym zapytaniu ofertowym zostanie wskazany nowy termin składania ofert dłuższy o nie mniej niż o 7 dni.

 

  1. XV.          Warunki zmiany umowy

Istotne postanowienia umowy oraz warunki zmiany umowy, zawiera załącznik nr 6 do niniejszego ogłoszenia – wzór umowy.

  1. XVI.        Załączniki:
    1. Formularz ofertowy
    2. Oświadczenie
    3. Wykaz robót
    4. Przedmiar robót
    5. Dokumentacja projektowa – projekt architektoniczno – budowlany
    6. Projekt umowy
Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Agnieszka Gildodano do BIP dnia 20-07-2017 11:26:44