Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Nielisz

ROZEZNANIE CENOWE RYNKU na wykonanie usługi pn. „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej” przy realizacji inwestycji pn. „Termomodernizacja budynkow użyteczności publicznej w Gminie Nielisz”

Data ogłoszenia
2020-02-17
Termin składania ofert
2020-02-25 15:30
Treść

ROZEZNANIE CENOWE RYNKU

 

 

na wykonanie usługi pn.
„Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
w branży: konstrukcyjno-budowlanej, przy realizacji inwestycji pn.
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej
w Gminie Nielisz”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nielisz, dnia 17 luty 2020 roku

 

 

  1. 1.                ZAMAWIAJĄCY

Gmina Nielisz

Nielisz 279, 22-413 Nielisz

NIP 922-275-00-48, REGON 950368530

nr telefonu +48 (84) 631-27-27, nr faksu +48 (84) 631-27-15

adres poczty elektronicznej: sekretariat@nielisz.pl

strona internetowa: https://ugnielisz.bip.lubelskie.pl

 

  1. 2.                Przedmiot zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
w branży konstrukcyjno-budowlanej, przy realizacji inwestycji pn.  „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Nielisz”.  Zamówienie realizowane jest
w ramach projektu pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej
w Gminie Nielisz”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1)        nadzór nad prawidłowym wykonaniem robót budowlanych, na zadaniu inwestycyjnym „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Nielisz”.

Zadanie inwestycyjne to robota budowlana:

Część I zamówienia: Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej
w miejscowości Krzak:

Parametry techniczne obiektu:

1)   powierzchnia zabudowy 107,70 m2,

2)   ilość kondygnacji nadziemnych: 2,

3)   kubatura: 873,00 m3,

4)   powierzchnia użytkowa: 189,90 m2,

5)   wysokość: 9,20  m.

Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego:

1)   Docieplenie ścian budynku

2)   Docieplenie posadzki na gruncie

3)   Docieplenie stropu nad piętrem

4)   Wymiana pokrycia dachowego

5)   Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej

6)   Remont kominów ponad dachem

7)   Instalacja odgromowa

8)   Izolacja ścian zewnętrznych poniżej terenu wraz z remontem opaski odwadniającej

9)   Rusztowania

 

Część II Zamówienia: Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej
w miejscowości Staw Noakowski

 

Parametry techniczne obiektu:

1)  powierzchnia zabudowy: 165,60 m2,

2)  kubatura: 1383,00 m3,

3)  ilość kondygnacji nadziemnych: 2,

4)  powierzchnia użytkowa: 320,05 m2,

5)  wysokość: 9,39  m.

Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego:

1)   Docieplenie ścian budynku

2)   Docieplenie posadzki na gruncie

3)   Docieplenie stropu nad piętrem

4)   Wymiana pokrycia dachowego

5)   Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej

6)   Remont kominów ponad dachem

7)   Instalacja odgromowa

8)   Izolacja ścian zewnętrznych poniżej terenu wraz z remontem opaski odwadniającej

9)   Rusztowania

10)    Instalacja i urządzenie systemu fotowoltaicznego

 

2)        reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania
i Odbioru Robót Budowlanych, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,

3)        sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych,
a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych
i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,

4)        sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych,

5)        przygotowanie i udział w czynnościach odbioru poszczególnych etapów robót oraz przekazywanie ich do użytku,

6)        potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy,

7)        wykonywanie innych czynności wynikających z umowy i z ustawy Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych,

8)        uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę w sprawie realizacji zadania objętego nadzorem inwestorskim,

9)        obecność na budowie na każde wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót objętych nadzorem inwestorskim. Zamawiający zastrzega czas reakcji na wezwanie nie dłuższy niż 24 godziny od terminu wezwania. Przez czas reakcji należy rozumieć osobiste stawiennictwo niezbędnych osób ze strony Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego lub na wskazanym przez Zamawiającego placu budowy,

10)   sprawdzanie i zatwierdzanie dokumentacji powykonawczej inwestycji,

11)   dokonanie odbiorów częściowych i końcowego,

12)   udział w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji.

 

  1. 3.                TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

Od dnia podpisania umowydo odbioru końcowego robót budowlanych
tj.         Część I zamówienia do dnia 31.08.2021 roku.

Część II zamówienia do dnia 31.08.2021 roku.

W przypadku wydłużenia terminu robót budowlanych umowa o pełnienie usługi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego ulega przedłużeniu do czasu zakończenia i odbioru końcowego robót.

 

  1. 4.                 WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW.

1)        O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Wykonawca:

a)     wykaże dysponowanie osobą pełniącą funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą stosowne uprawnienia w branży konstrukcyjno-budowlanej - 1 osoba,

b)    wykaże doświadczenie w realizacji co najmniej 1 zadania inwestycyjnego
(od rozpoczęcia robót do zakończenia zadania) polegającego na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku, w zakres której wchodziły roboty budowlane, instalacje sanitarne i instalacje elektryczne.

 

  1. 5.                 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

1)        Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2)        Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

3)        Ofertę stanowi wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik Nr 1).

4)        Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

5)        Oferty należy dostarczyć w terminie do 25.02.2020 r:

  • § osobiście, kurierem lub przesłać pocztą tradycyjną na adres siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy w Nieliszu, Nielisz 279, 22-413 Nielisz
    z dopiskiem „Rozeznanie cenowe rynku – Nadzór inwestorski Termomodernizacja”, Urząd Gminy w Nieliszu czynny jest od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30,
  • § lub drogą mailową na adres: sekretariat@nielisz.pl w formie skanu formularza rozeznania podpisanego przez osobę upoważnioną. Wiążąca jest data i godzina złożenia oferty. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

 

  1. 6.                 OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY:

1)     Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia.

2)     Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

3)     Cena określona przez Wykonawcę w formularzu ofertowym nie będzie zmieniana w toku realizacji zamówienia.

 

  1. 10.            KRYTERIA WYBORU OFERTY - cena 100%.

1)      Ocena ofert zostanie przeprowadzona wg formuły:

                                 Cena najniższa spośród złożonych ofert (Cn)

Otrzymane punkty ( Cc) = -------------------------------------------------------x 100

                                                       Cena badanej oferty (Co)

 

2)     Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełnia wszystkie wymienione wymagania oraz uzyska największą liczbę punktów.

 

  1. 11.            ZAŁACZNIKI:

Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy.

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Agnieszka Gildodano do BIP dnia 17-02-2020 09:32:31