Kierownika Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Ujazdowie
Wyższe
- Obywatelstwo polskie, obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- Trzy letni staż pracy w pomocy społecznej.
- Posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej ( Dz. U. z 2021 r. poz. 2268 ze zm.)
- Wykształcenie wyższe - ( preferowane kierunki : administracja, zarządzanie).
- Znajomość funkcjonowania systemu pomocy społecznej oraz przepisów prawnych dotyczących pomocy społecznej.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
- Obywatelstwo polskie, obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych
państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- Znajomość przepisów:
- a) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1634),
- b) ustawy z dnia 08 marca 1990 o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r., poz. 559),
- c) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz.530),
- d) ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 289.),
- e) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz.1710),
- f) ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781),
- g) przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych osobowych RODO) [Dz. Urz. UE L119 z dnia 04 maja 2016 r.];
- h) innych ustaw będących podstawą funkcjonowania jednostek organizacyjnych samorządu gminnego oraz aktów wykonawczych;
- Kierowanie, prowadzenie i nadzór nad bieżącą działalnością Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Ujazdowie.
- Reprezentowanie Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego na zewnątrz i w mediach.
- Nadzór nad realizacją Indywidualnych Planów Działania.
- Nadzór nad wytworzoną i prowadzoną dokumentacją Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Ujazdowie.
- Ustalanie i realizacja budżetu Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Ujazdowie.
- Odpowiedzialność za powierzony majątek Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Ujazdowie.
- Nadzór nad całością gospodarki finansowej Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Ujazdowie.
- Dbanie o przestrzeganie przepisów dotyczących ustawy o ochronie danych osobowych.
- Zarządzanie, nadzór nad kadrą Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Ujazdowie.
- Przestrzeganie tajemnicy służbowej i zawodowej w sprawach dotyczących Mieszkańców Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Ujazdowie,
- Kontakty z osobami ,w tym z rodziną i bliskimi z otoczenia Mieszkańców , instytucjami i organizacjami, kierownikami i pracownikami jednostek powiatowych i gminnych oraz firmami które współpracują z Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Ujazdowie.
- Zapewnianie bezpiecznych i higienicznych warunków mieszkańcom Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Ujazdowie.
1) życiorys w formie CV (prosimy o podanie telefonu kontaktowego),
2) kwestionariusz osobowy,
3) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
4) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) oświadczenie o niekaralności za popełnienie przestępstwa z winy umyślnej,
7) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (jeżeli dotyczy kandydata),
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji,
9)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na kierowniczym stanowisku urzędniczym,
10) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy wymagany w ogłoszeniu
o naborze (świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu).
Do wymaganych dokumentów kandydat może dołączyć inne odpisy zaświadczeń o ukończonych kursach i nabytych uprawnieniach związanych ze stanowiskiem, listy referencyjne.
Wymagania dodatkowe:
- Znajomość przepisów:
- ustawy o pomocy społecznej ,
- Programu „Centra opiekuńczo- mieszkalne”,
- ustawy o rehabilitacji i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
- ustawy Kodeks Pracy,
- Predyspozycje: odpowiedzialność, sumienność, dyspozycyjność, komunikatywność, cierpliwość, kreatywność, dobra organizacja pracy, zdolność do pracy w sytuacjach kryzysowych i konfliktowych.
- Znajomość specyfiki pracy z osobami z niepełnosprawnością.
- Znajomość specyfiki pracy z trudnym klientem.
- Obsługa komputera oraz urządzeń biurowych.
- Prawo jazdy kat. B, czynne prowadzenie samochodu.
Wymiar etatu - pełny etat (1),
Ilość osób do zatrudnienia – 1,
Forma zatrudnienia – umowa o pracę.
1) praca administracyjno-biurowa,
2) praca z monitorem ekranowym,
3) budynek parterowy przystosowany dla osób niepełnosprawnych
1) W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %
2) Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (84) 6312727.
3) Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni poprzez informację umieszczoną w Biuletynie Informacji Publicznej oraz poprzez powiadomienie telefoniczne o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Nielisz , Nielisz 279, 22- 413 Nielisz.
Dokumenty należy złożyć w zamkniętych kopertach z dopiskiem „oferta pracy na stanowisko Kierownika Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Ujazdowie” w terminie do dnia 30.11.2022 r., na adres: Urząd Gminy Nielisz, Nielisz 279 , 22-413 Nielisz ( SEKRETARIAT).
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1, dalej zwanego RODO informuję, że:
- Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Gminy Nielisz , Nielisz 279, 22-413 Nielisz tel. 84 631 27 27 e mail sekretariat@nielisz.pl
- Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
- Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią:
- 1 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221§ 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca
1974 r. Kodeks pracy , ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (obowiązki wynikające bezpośrednio z przepisów prawa), - 2 6 ust. 1 lit. b RODO (czynności zmierzające do zawarcia umowy),
- 3 6 ust. 1 lit. a RODO (zakresie wyrażonej przez Państwa zgody).
- Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą usuwane 3 miesiące po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
- Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
- W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 1 oraz § 3-5 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
- Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych które udostępniłem/ udostępniłam dobrowolnie , a nie wynikają one z przepisów prawa w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a) Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1).
Niniejsza zgoda jest dobrowolna i może być cofnięta w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Dodano do BIP dnia 17-11-2022 08:31:46