Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Nielisz

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
SEKRETARZ GMINY
Adres komórki
,
Informacje dodatkowe

Do zadań Sekretarza Gminy należy w szczególności:  

1)      prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu i kierownika Biblioteki Gminnnej,

2)      prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu i kierownika Biblioteki Gminnnej,

3)      opracowywanie projektów struktury organizacyjnej Urzędu.

4)      nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady,

5)      organizowanie pracy Urzędu,

6)      opracowanie projektów zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk,

7)      prowadzenie kontroli wewnętrznej w Urzędzie,

8)      prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz organizowanie załatwiania spraw obywateli, skarg i wniosków,

9)      zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa,

10)    sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej,

11)    inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych,zabezpieczenie planu szkoleń,

12)    zapewnienie obsługi prawnej Urzędu przez wnioskowanie do Wójta w razie potrzeby o zawarcie umów z osobami o odpowiednich kwalifikacjach,

13)    przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli (testamenty),

14)    prowadzenie rejestru umów i zleceń oraz ewidencji zarządzeń Wójta,

15)    prowadzenie rejestru upoważnień,

16)    pełnienie funkcji pełnomocnika ochrony informacji niejawnych,

17)    pełnienie funkcji urzędnika wyborczego,

18)    prowadzenie spraw z zakresu Bezpieczeństwa i Higieny Pracy,


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Kadencja
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Sekretarz Gminy
Obowiązki:
Do zadań Sekretarza Gminy należy w szczególności: 1/ prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu i kierownika Biblioteki Gminnnej, 2/ prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu i kierownika Biblioteki Gminnnej, 3/ opracowywanie projektów struktury organizacyjnej Urzędu. 4/ nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady, 5/ organizowanie pracy Urzędu, 6/ opracowanie projektów zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk, 7/ prowadzenie kontroli wewnętrznej w Urzędzie, 8/ prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz organizowanie załatwiania spraw obywateli, skarg i wniosków, 9/ zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa, 10/ sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej, 11/ inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych,zabezpieczenie planu szkoleń, 12/ zapewnienie obsługi prawnej Urzędu przez wnioskowanie do Wójta w razie potrzeby o zawarcie umów z osobami o odpowiednich kwalifikacjach, 13/ przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli (testamenty), 14/ prowadzenie rejestru umów i zleceń oraz ewidencji zarządzeń Wójta, 15/ prowadzenie rejestru upoważnień, 16/ pełnienie funkcji pełnomocnika ochrony informacji niejawnych, 17/ pełnienie funkcji urzędnika wyborczego, 18/ prowadzenie spraw z zakresu Bezpieczeństwa i Higieny Pracy,

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-05-14
Osoba wprowadzająca informację:
Dodano do BIP dnia:
2013-05-14