Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Nielisz

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Dyrektora Żłobka „BRZDĄC ” w Złojcu wraz z funkcją opiekuna w żłobku

Symbol oferty
Zarządzenie Nr 38/0/2025 Wójta Gminy Nielisz z dnia 22.05.2025 r.
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Nielisz Nielisz 22-413 Nielisz
Data ogłoszenia
2025-05-22
Termin składania dokumentów
2025-06-02
Wymagane wykształcenie

Wymagania kwalifikacyjne niezbędne;
1)
obywatelstwo polskie,
2)
wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi bądź, co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi.
3)
posiada kwalifikacje dla opiekuna w żłobku: pielęgniarka, położna, opiekunka dziecięca, nauczyciel wychowania przedszkolnego, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej lub pedagog opiekuńczo-wychowawczy, pedagog społeczno- wychowawczy, pedagog wczesnej edukacji, terapeuty pedagogicznego lub
ukończone studia lub studia podyplomowe na kierunku lub specjalności: wczesne wspomaganie rozwoju, wspomaganie rozwoju dzieci w ramach
pomocy psychologiczno- pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach, edukacja prorozwojowa, pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia wspierania rozwoju i kształcenia lub psychologia wychowawcza.
4)
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5)
kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6)
kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 104),
7)
nieposzlakowana opinia.
8)
brak pozbawienia władzy rodzicielskiej oraz brak zawieszenia lub ograniczenia władzy rodzicielskiej,
9)
wypełnianie obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
10)
rękojmia należytego sprawowania opieki nad dzieckiem.
ll)kandydat nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym.
12)
brak przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym.

Wymagania pożądane od kandydatów;
1)
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym na dowolnym kierunku, którego program obejmuje zagadnienia związane z opieką nad małym dzieckiem,
2)
ukończone studia lub studia podyplomowe na kierunku lub specjalności: wychowania przedszkolnego, wychowania edukacji wczesnoszkolnej, pedagoga opiekuńczo- wychowawczego, terapeuty pedagogicznego, wspomaganie rozwoju dzieci
w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach,
pielęgniarstwo lub położnictwo, opiekunki dziecięcej,
3)
gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji.
4)
znajomość przepisów prawa niezbędnych na stanowisku dyrektora żłobka, a w szczególności w zakresie; ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, ustawy Kodeks pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy prawo zamówień publicznych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i przeciwpożarowych,
5)
znajomość funkcjonowania żłobków samorządowych.
6)
bardzo dobra znajomość obsługi komputera,

Wymagania związane ze stanowiskiem

1)
umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem pracowników,
2)
umiejętność efektywnej pracy w warunkach stresu i zmian oraz pod presją czasu,
3)
umiejętność w zakresie rozwiązywania konfliktów i negocjacji.
4)
komunikatywność i poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania,
5)
rzetelność, dokładność, systematyczność i dyspozycyjność.
6)
kreatywność, operatywność, cierpliwość, opanowanie i wysoka kultura osobista.

Zakres obowiązków

1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku dyrektora
1)
kierowanie działalnością żłobka, reprezentowanie go na zewnątrz oraz realizacja zadań wynikających z obowiązujących przepisów prawa oraz statutu żłobka.
2)
realizacja zadań w zakresie ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3,
3)
nadzór nad kompleksową, sprawną, terminową realizacją zadań żłobka oraz sporządzanie sprawozdawczości,
4)
organizacja i nadzór nad bezpiecznymi i higienicznymi warunkami opieki nad dziećmi oraz pracy dla podległego personelu,
5)
prowadzenie rekrutacji do żłobka i związanej z tym dokumentacji.
6)
zawieranie umów z rodzicami,
7)
wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy w stosunku do pracowników żłobka,
8)
zarządzanie powierzonym mieniem, sprawowanie nadzoru nad prawidłowym zabezpieczeniem majątku.
9)ustalanie i zatwierdzanie wewnętrznych regulaminów, procedur, planów działalności żłobka,
10)
opracowywanie rocznych planów finansowych oraz nadzór nad wykonaniem zatwierdzonego planu i budżetu,
11)
racjonalne i zgodne z przepisami dysponowanie środkami finansowymi żłobka, przestrzeganie dyscypliny budżetowej,
12)
inicjowanie i wdrażanie działali mających na celu pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym funduszy unijnych na projekty związane z realizacją zadań żłobka.
13)
Współdziałanie z organem prowadzącym i innymi jednostkami organizacyjnymi oraz instytucjami, organizacjami społecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami w celu realizacji zadań żłobka,
14)
budowanie pozytywnego wizerunku jednostki, podnoszenie standardów opieki w żłobku,
15)
wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych.
2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku opiekuna
l)zapewnienie dzieciom właściwej opieki pielęgnacyjnej, edukacyjnej oraz opiekuńczo - wychowawczej z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego dziecka oraz stworzenie warunków do ich harmonijnego rozwoju psychofizycznego.
2)
wizualna ocena stanu zdrowia dzieci i stosowne postępowanie przy codziennym
przyjmowaniu dzieci do żłobka.
3)
sprawowanie opieki nad dziećmi,
4)
utrzymanie porządku i czystości w grupie,
5)
wykonywanie codziennych czynności w zakresie karmienia, mycia, układania do snu oraz pomoc przy czynnościach higienicznych.
6)
realizacja programu wychowawczego poprzez różnorodność prowadzonych zajęć,
7)
organizowanie wypoczynku dzieci na świeżym powietrzu,
8)
współpraca z rodzicami w celu ujednolicenia oddziaływań wychowawczych na dziecko.

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty
1.
CV zawierający dokładny przebieg pracy zawodowej, informacje o stażu pracy.
2.
List motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu.
3.
Kwestionariusz osobowy.
4.
Kserokopie;
1)
dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
2)
świadectw pracy dotychczasowych miejsc pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania zatrudnienia;
3)
innych dokumentów potwierdzających dodatkowe uprawnienia i umiejętności (np. o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.);
5.
Oświadczenia kandydata o;
1)
posiadanym obywatelstwie;
2)
nieposzlakowanej opinii;
3)
posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
4)
braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5)
braku zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa wart. 31 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 104.);
6)
braku pozbawienia władzy rodzicielskiej oraz zawieszenia i ograniczenia władzy rodzicielskiej;
7) wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego, w przypadku, gdy taki obowiązek
został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub
zatwierdzonego przez sąd;
8) nie figurowaniu w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle
Seksualnym z dostępem ograniczonym;
9) W przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia
wynikającego żart. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych;
10) Oświadczenie kandydata o treści „wyrażam zgody na przetwarzanie na potrzeby
naboru danych osobowych, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE” podpisane własnoręcznym podpisem.
11)Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do zajmowanego
stanowiska pracy.
12)Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego o braku skazania prawomocnym
wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe.

Warunki pracy

Informacja o warunkach pracy na stanowisku
1.
Stanowisko pracy umowa o pracę: 1/1 etat
-
dyrektor żłobka 1/2 etatu.
-
opiekun w żłobku 1/2 etatu.
2.
Osoby podejmujące pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zobowiązane będą do odbycia służy przygotowawczej. Warunkiem dalszego zatrudnienia na powyższym stanowisku jest odbycie służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym.
3.
Miejsce pracy: Żłobek „ BRZDĄC” w Złojcu 22-413 Nielisz , 226 A Złojec
4.
Wynagrodzenie: zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1638).
5.
Przewidywany termin zatrudnienia: 18.08.2025 r.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz, osób niepełnosprawnych był niższy niż 6% (jednostka w organizacji).

Miejsce składania dokumentów

1. Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Konkurs na Dyrektora Żłobka
„ BRZDĄC’ w Zł ojcu wraz z funkcją opiekuna w żłobku" należy składać w formie
pisemnej w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Nielisz , Nielisz 279
, 22-413 Nielisz ( sekretariat ), bądź przesłać na adres urzędu.
2. Oferty powinny wpłynąć do dnia 02.06.2025 r. do godziny 15 00 o zachowaniu terminu
decyduje data wpływu oferty do Urzędu Gminy Nielisz.

Uwagi

Inne
1. Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis.
2. Wszystkie kserokopie muszą być opatrzone klauzulą: „Potwierdzam za zgodność
z oryginałem” oraz muszą posiadać datę i własnoręczny podpis.
3. Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego w celu powiadomienia
o kwalifikacji do poszczególnych etapów.
4. Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: 1 etap - sprawdzenie ofert pod
względem formalnym bez udziału kandydatów; 2 etap - rozmowy kwalifikacyjne z
kandydatami, którzy spełnią wymogi formalne. O terminie i miejscu przeprowadzania
rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
5. Kandydaci, którzy zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, proszeni są
o zabranie ze sobą dokumentu tożsamości.
6. Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na stronie internetowej BIP
Urzędu Gminy Nielisz oraz na tablicy ogłoszeń urzędu.
7. Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne,
złożone/przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty te mogą zostać
odebrane przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wynikach
konkursu (po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie), a nieodebrane po tym
terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
8. Dokumenty pozostałych kandydatów nie są odsyłane. Po upływie okresu 3 miesięcy od
dnia upowszechnienia informacji o wyniku konkursu, nieodebrane przez kandydatów
dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
IX. KLAUZULA INFORMACYJNA - RODO
(dot. rekrutacji na wolne stanowisko)
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U .UE.L. z 2016r. Nr 119, s.l ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1)
Administratorem Państwa danych jest Urząd Gminy Nielisz , Nielisz 279, 22-413 Nielisz tel.
84 631 27 27 e mail sekretariat@nielisz.pl
2)
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: lub pisemnie pod adres Administratora.
inspektor@cbi24.pl
3)
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze tj. gdyż jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w zw. z art. 221 § 1 i § 4 Ustawy z 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 - dalej zwanym „KP”) oraz art. 6, art. 11-15 Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530 ze zm.).
W przypadku dobrowolnego udostępniania przez Państwa danych osobowych innych niż wynikające z obowiązku prawnego, tj. zgodnie z art. 22la lub 22lb KP, lub w przypadku wyrażenia przez Państwa woli rozpatrywania zgłoszonej kandydatury w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych, podstawę legalizującą ich przetwarzanie stanowi wyrażona zgoda na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Udostępnione dobrowolnie dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji.
4)
Jeśli Państwa osoba zostanie zakwalifikowana przez komisję w toku naboru w gronie maksymalnie 5 najlepszy kandydatów, to Państwa dane osobowe uzyskane podczas rekrutacji mogą zostać ponownie wykorzystane w ciągu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, jeżeli zaistnieje konieczność ponownego obsadzenia tego samego stanowiska. Ponadto w przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych w celu przeprowadzenia przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej lub do czasu wycofania przez Państwa tak udzielonej zgody.
5)
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 lat od momentu zakończenia rekrutacji.
6)
Państwa dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegać profilowaniu.
7)
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
8)
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
a)
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b)
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c)
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d)
w przypadku gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) - prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu
na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
e)
prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
9)
Podanie przez Państwa danych osobowych w związku z ciążącym na Administratorze obowiązkiem prawnym jest obowiązkowe, a ich nieprzekazanie skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3. Nieprzekazanie danych udostępnianych dobrowolnie pozostaje bez wpływu na rozpoznanie sprawy.
10)
Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, tj. usługodawcom wykonujących usługi serwisu systemów informatycznych oraz usługodawcom z zakresu księgowości lub doradztwa prawnego, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Mateusz Kłapouchy
Dodano do BIP dnia 22-05-2025 13:16:59