Dyrektora Gminnego Żłobka „BRZDĄC ” w Złojcu wraz z funkcją opiekuna w żłobku
Wymagania kwalifikacyjne niezbędne;
1)
obywatelstwo polskie,
2)
wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi bądź, co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi.
3)
posiada kwalifikacje dla opiekuna w żłobku: pielęgniarka, położna, opiekunka dziecięca, nauczyciel wychowania przedszkolnego, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej lub pedagog opiekuńczo-wychowawczy, pedagog społeczno- wychowawczy, pedagog wczesnej edukacji, terapeuty pedagogicznego lub
ukończone studia lub studia podyplomowe na kierunku lub specjalności: wczesne wspomaganie rozwoju, wspomaganie rozwoju dzieci w ramach
pomocy psychologiczno- pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach, edukacja prorozwojowa, pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia wspierania rozwoju i kształcenia lub psychologia wychowawcza.
4)
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5)
kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6)
kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 104),
7)
nieposzlakowana opinia.
8)
brak pozbawienia władzy rodzicielskiej oraz brak zawieszenia lub ograniczenia władzy rodzicielskiej,
9)
wypełnianie obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
10)
rękojmia należytego sprawowania opieki nad dzieckiem.
ll)kandydat nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym.
12)
brak przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym.
Wymagania pożądane od kandydatów;
1)
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym na dowolnym kierunku, którego program obejmuje zagadnienia związane z opieką nad małym dzieckiem,
2)
ukończone studia lub studia podyplomowe na kierunku lub specjalności: wychowania przedszkolnego, wychowania edukacji wczesnoszkolnej, pedagoga opiekuńczo- wychowawczego, terapeuty pedagogicznego, wspomaganie rozwoju dzieci
w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach,
pielęgniarstwo lub położnictwo, opiekunki dziecięcej,
3)
gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji.
4)
znajomość przepisów prawa niezbędnych na stanowisku dyrektora żłobka, a w szczególności w zakresie; ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, ustawy Kodeks pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy prawo zamówień publicznych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i przeciwpożarowych,
5)
znajomość funkcjonowania żłobków samorządowych.
6)
bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
1)
umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem pracowników,
2)
umiejętność efektywnej pracy w warunkach stresu i zmian oraz pod presją czasu,
3)
umiejętność w zakresie rozwiązywania konfliktów i negocjacji.
4)
komunikatywność i poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania,
5)
rzetelność, dokładność, systematyczność i dyspozycyjność.
6)
kreatywność, operatywność, cierpliwość, opanowanie i wysoka kultura osobista.
1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku dyrektora
1)
kierowanie działalnością żłobka, reprezentowanie go na zewnątrz oraz realizacja zadań wynikających z obowiązujących przepisów prawa oraz statutu żłobka.
2)
realizacja zadań w zakresie ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3,
3)
nadzór nad kompleksową, sprawną, terminową realizacją zadań żłobka oraz sporządzanie sprawozdawczości,
4)
organizacja i nadzór nad bezpiecznymi i higienicznymi warunkami opieki nad dziećmi oraz pracy dla podległego personelu,
5)
prowadzenie rekrutacji do żłobka i związanej z tym dokumentacji.
6)
zawieranie umów z rodzicami,
7)
wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy w stosunku do pracowników żłobka,
8)
zarządzanie powierzonym mieniem, sprawowanie nadzoru nad prawidłowym zabezpieczeniem majątku.
9)ustalanie i zatwierdzanie wewnętrznych regulaminów, procedur, planów działalności żłobka,
10)
opracowywanie rocznych planów finansowych oraz nadzór nad wykonaniem zatwierdzonego planu i budżetu,
11)
racjonalne i zgodne z przepisami dysponowanie środkami finansowymi żłobka, przestrzeganie dyscypliny budżetowej,
12)
inicjowanie i wdrażanie działali mających na celu pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym funduszy unijnych na projekty związane z realizacją zadań żłobka.
13)
Współdziałanie z organem prowadzącym i innymi jednostkami organizacyjnymi oraz instytucjami, organizacjami społecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami w celu realizacji zadań żłobka,
14)
budowanie pozytywnego wizerunku jednostki, podnoszenie standardów opieki w żłobku,
15)
wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych.
2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku opiekuna
l)zapewnienie dzieciom właściwej opieki pielęgnacyjnej, edukacyjnej oraz opiekuńczo - wychowawczej z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego dziecka oraz stworzenie warunków do ich harmonijnego rozwoju psychofizycznego.
2)
wizualna ocena stanu zdrowia dzieci i stosowne postępowanie przy codziennym
przyjmowaniu dzieci do żłobka.
3)
sprawowanie opieki nad dziećmi,
4)
utrzymanie porządku i czystości w grupie,
5)
wykonywanie codziennych czynności w zakresie karmienia, mycia, układania do snu oraz pomoc przy czynnościach higienicznych.
6)
realizacja programu wychowawczego poprzez różnorodność prowadzonych zajęć,
7)
organizowanie wypoczynku dzieci na świeżym powietrzu,
8)
współpraca z rodzicami w celu ujednolicenia oddziaływań wychowawczych na dziecko.
Wymagane dokumenty
1.
CV zawierający dokładny przebieg pracy zawodowej, informacje o stażu pracy.
2.
List motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu.
3.
Kwestionariusz osobowy.
4.
Kserokopie;
1)
dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
2)
świadectw pracy dotychczasowych miejsc pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania zatrudnienia;
3)
innych dokumentów potwierdzających dodatkowe uprawnienia i umiejętności (np. o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.);
5.
Oświadczenia kandydata o;
1)
posiadanym obywatelstwie;
2)
nieposzlakowanej opinii;
3)
posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
4)
braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5)
braku zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa wart. 31 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 104.);
6)
braku pozbawienia władzy rodzicielskiej oraz zawieszenia i ograniczenia władzy rodzicielskiej;
7) wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego, w przypadku, gdy taki obowiązek
został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub
zatwierdzonego przez sąd;
8) nie figurowaniu w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle
Seksualnym z dostępem ograniczonym;
9) W przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia
wynikającego żart. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych;
10) Oświadczenie kandydata o treści „wyrażam zgody na przetwarzanie na potrzeby
naboru danych osobowych, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE” podpisane własnoręcznym podpisem.
11)Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do zajmowanego
stanowiska pracy.
12)Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego o braku skazania prawomocnym
wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku
1.
Stanowisko pracy umowa o pracę: 1/1 etat
-
dyrektor żłobka 1/2 etatu.
-
opiekun w żłobku 1/2 etatu.
2.
Osoby podejmujące pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zobowiązane będą do odbycia służy przygotowawczej. Warunkiem dalszego zatrudnienia na powyższym stanowisku jest odbycie służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym.
3.
Miejsce pracy: Żłobek „ BRZDĄC” w Złojcu 22-413 Nielisz , 226 A Złojec
4.
Wynagrodzenie: zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1638).
5.
Przewidywany termin zatrudnienia: 18.08.2025 r.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz, osób niepełnosprawnych był niższy niż 6% (jednostka w organizacji).
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Konkurs na Dyrektora Żłobka „ BRZDĄC’ w Złojcu wraz z funkcją opiekuna w żłobku" należy składać w formie pisemnej w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Nielisz , Nielisz 279 , 22-413 Nielisz ( sekretariat ), bądź przesłać na adres urzędu.
2. Oferty powinny wpłynąć do dnia 07.07.2025 r. do godziny 15 00 o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu Gminy Nielisz.
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Konkurs na Dyrektora Żłobka „ BRZDĄC’ w Złojcu wraz z funkcją opiekuna w żłobku" należy składać w formie pisemnej w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Nielisz , Nielisz 279 , 22-413 Nielisz ( sekretariat ), bądź przesłać na adres urzędu.
2. Oferty powinny wpłynąć do dnia 07.07.2025 r. do godziny 15 00 o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu Gminy Nielisz.
Dodano do BIP dnia 25-06-2025 07:37:36