Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Nielisz

Zaproszenie do złożenia ofert w postępowaniu na Modernizację(Przebudowę) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie wsi Zarudzie gmina Nielisz (działka geodezyjna nr 237)

Data ogłoszenia
2020-06-23
Termin składania ofert
2020-07-02 10:00
Treść

GMINA NIELISZ

22-413 Nielisz 279, woj. lubelskie

tel. 84 631 27 27, fax 84 631 27 15 

 

Numer sprawy.KD.7011.1.2020                                                                                   Nielisz, 2020-06-22

 

        

 

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT W POSTĘPOWANIU

 

 o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z p. zm.) określonego w art. 4 pkt. 8.

 

I.W związku z planowanym wykonaniem modernizacji(przebudowy) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie wsi Zarudzie gmina Nielisz (działka geodezyjna nr 237 Gmina Nielisz  prosi o przedstawienie oferty cenowej.

Realizacja powyższej inwestycji dofinansowywana jest ze środków budżetu Województwa Lubelskiego budowy i modernizacji(przebudowy) dróg dojazdowych do gruntów rolnych.

Charakterystyka stanu istniejącego:

Szerokość pasa drogowego – 6,0 metrów.

Droga gruntowa wzmocniona materiałem kamiennym i kruszywem łamanym 0 – 31,5 mm.

Przedmiotem niniejszego zapytania jest:

 Modernizacja(Przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie wsi Zarudzie gmina Nielisz (działka geodezyjna nr 237).

 

Opis przedmiotu, wielkości i zakresu zamówienia:

1.PRZEDMIAR ROBÓT – KOSZTY NIEKWALIFIKOWANE

1/ROBOTY POMIAROWE  od km 0 + 820 do km 1 + 160                                                                                             

a. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – Odtworzenie punktów głównych trasy w terenie przez geodetę. Trasa dróg w terenie równinnym. – km 0.340

b. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza – km 0.340

2/ROBOTY NAWIERZCHNIOWE

a. Włączenie drogi dojazdowej do gruntów rolnych – działka geodezyjna nr 237 (droga gminna nr 110181L) do drogi gminnej nr 110171L z wykonaną nawierzchnią asfaltową.

Koryta wykonywane mechanicznie gł. 20 cm w gruncie kat. II-IV na całej szerokości jezdni i chodników – 30 m2. Krotność = 2

b. Włączenie drogi dojazdowej do gruntów rolnych – działka geodezyjna nr 237 (droga gminna nr 110181L) do drogi gminnej nr 110171L z wykonaną nawierzchnią asfaltową.

Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr. 20 cm – 30m2

c. Włączenie drogi dojazdowej do gruntów rolnych – działka geodezyjna nr 237 (droga gminna nr 110181L) do drogi gminnej nr 110171L z wykonaną nawierzchnią asfaltową.

Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm – 30m2

d. Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych w ilości 0,5 kg/m2 nawierzchni drogowych 30m2

e. Włączenie drogi dojazdowej do gruntów rolnych – działka geodezyjna nr 237 (droga gminna nr 110181L) do drogi gminnej nr 110171L z wykonaną nawierzchnią asfaltową.

Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 3 cm – 28m2

f. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa – każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu. Krotność = 2 – 28m2

3/POBOCZA

a. Pobocza z kruszywa łamanego 0 – 31,5mm z dodatkiem 2% cementu z zagęszczeniem mechanicznym gr. 15 cm – 510m2.

2.PRZEDMIAR ROBÓT – KOSZTY KWALIFIKOWANE

1/ROBOTY NAWIERZCHNIOWE OD KM 0 + 820 do km 1 + 160

a. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 1292m2 (340m x 3,80m)

b. Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym 0-31,5mm z dodatkiem 2% cementu zagęszczanym mechanicznie o gr. śr. 3cm (340m x 3,80m x 0,03m) = 38,76m3 = 39 m3

c. Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych 0-31,5mm gr. 8cm (340m x 3,8m) = 1254m2

d. Skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 nawierzchni drogowych ( 340m x 3,50m) – 1190m2

e. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 3 cm – 1190m2

f. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa – każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu. Krotność = 2 – 1190m2.

II. Wspólny Słownik Zamówień:

kod CPV

45233120-6 Roboty w zakresie dróg

45233141-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni

III. Termin wykonania zamówienia:

 Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie do dnia 31.08.2020 roku.

IV. Opis warunków jakie spełniać musi  wykonawca:

1. Zdolność techniczna lub zawodowa.

1)O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeśli w okresie ostatnich 5  lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykaże się wykonaniem w sposób zgodny
z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i ukończonych w terminie:

-wykonaniu co najmniej jednego zamówienia, polegającego na budowie/przebudowie/remoncie drogi/ulicy o nawierzchni bitumicznej o długości min. 300m oraz załączy dowody określające, czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego
i prawidłowo ukończone. Wykazane przez Wykonawcę zadanie na dzień złożenia ofert powinno być wykonane, tj.  zakończone np. protokołem odbioru końcowego lub innym równoważnym dokumentem.

                Uwaga:              

a)Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić wartość oraz zakres robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.

b)Przez robotę budowlaną uważa się robotę wykonaną ramach jednego obiektu budowlanego w rozumieniu przepisów Prawa budowlanego i jednego zamówienia.

 

2)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej posiadający doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy w zrealizowaniu przez niego co najmniej jednego zadania (od rozpoczęcia robót do zakończenia zadania) polegającego na budowie/przebudowie/ remoncie drogi/ulicy o nawierzchni bitumicznej o długości min. 300 m

2.Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

3.Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 

 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

Lp.

Nazwa kryterium

Znaczenie kryterium (w %)

1

Cena (C)

60

2

Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz wbudowane materiały

 

40

 

1/Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

2/Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:

             Cn

C =    ------- x 60 pkt

          Cb

                gdzie,

C -       ilość punktów za kryterium cena,

Cn -      najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,

Cb -      cena oferty badanej.

W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

3/Kryterium „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane  liczone w okresach miesięcznych:

W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów. W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 60 miesięcy, Wykonawca otrzyma czterdzieści (40) punktów. W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 36 a 60 miesiące Wykonawca otrzyma punkty wg wzoru:

 

    G o

G =

-----------   x 40 pkt

 

  G max.

gdzie:            

G -                   wartość punktowa, którą należy wyznaczyć,

G max. -           najdłuższy oferowany okres gwarancji,

Go -                 okres gwarancji podany w badanej ofercie.

 

Uwaga:

Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji,
w przedziale od 36 miesięcy do 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji krótszego niż 36 m-cy, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże
w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie,
że Wykonawca nie oferuje gwarancji i ofertę odrzuci.
Wykonawca może zaproponować okres gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny tj. 60 miesiące, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 60 m-cy - najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane . Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji w pełnych miesiącach (w przedziale od 36 do 60 miesięcy).

             4/Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość

                punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:

 

O = C + G

gdzie:

O- łączna ilość punktów oferty ocenianej,

C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,

G- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane ”.

V. Wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

VI. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.

  1. 1.         Wykonawca w dniu zawarcia umowy wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie ……………… w wysokości 10% ceny brutto przedstawionej w ofercie  dla przedmiotu zamówienia co stanowi kwotę…………….złotych, słownie:(………….zł).
  2. 2.        Zabezpieczenie należytego wykonania umowy ma na celu zabezpieczenie
    i ewentualne zaspokojenie roszczeń Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę, w tym usunięcia wad,
    w szczególności roszczeń Zamawiającego wobec Wykonawcy o zapłatę kar umownych.
  3. 3.        Beneficjentem zabezpieczenia należytego wykonania umowy jest Zamawiający.
  4. 4.        Koszty zabezpieczenia należytego wykonania umowy ponosi Wykonawca.
  5. 5.        Wykonawca jest zobowiązany zapewnić, aby zabezpieczenie należytego wykonania umowy zachowało moc wiążącą w okresie wykonywania umowy oraz w okresie rękojmi za wady fizyczne. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego informowania Zamawiającego o faktycznych lub prawnych okolicznościach, które mają lub mogą mieć wpływ na moc wiążącą zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz na możliwość i zakres wykonywania przez Zamawiającego praw wynikających z zabezpieczenia.
  6. 6.        Kwota w wysokości ………………… złotych (słownie: ……………………..)dla  zamówienia stanowiąca 70% zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zostanie zwrócona w terminie 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
  7. 7.        Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady fizyczne, wynosząca 30% wartości zabezpieczenia należytego wykonania umowy, wynosząca ………………… złotych (słownie: ……………………..), zostanie zwrócona nie później niż
    w 15 dniu po upływie tego okresu. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy na jedną lub kilka form, o których mowa w przepisach ustawy – Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, że zmiana formy zabezpieczenia zostanie dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
  8. 8.        Zabezpieczenie należytego wykonania umowy pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i zachowuje swoją ważność na czas określony w umowie.
  9. 9.        Jeżeli nie zajdzie powód do realizacji zabezpieczenia w całości lub w części, podlega ono zwrotowi Wykonawcy odpowiednio w całości lub w części w terminach,
    o których mowa w ust. 6 i 7.
  10. 10.   Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego Zamawiającego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
  11. 11.   Zamawiający może dochodzić zaspokojenia z zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jakakolwiek kwota należna Zamawiającemu od Wykonawcy
    w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy nie zostanie zapłacona w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę pisemnego wezwania do zapłaty.
  12. 12.   Jeżeli okres na jaki ma zostać wniesione zabezpieczenie przekracza 5 lat, zabezpieczenie w pieniądzu wnosi się na cały ten okres, a zabezpieczenie w innej formie wnosi się na okres nie krótszy niż 5 lat, z jednoczesnym zobowiązaniem się Wykonawcy do przedłużenia zabezpieczenia lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy. W przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu ważności dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego w innej formie niż w pieniądzu, Zamawiający zmienia formę na zabezpieczenie w pieniądzu, poprzez wypłatę kwoty z dotychczasowego zabezpieczenia.
  13. 13.   W sytuacji, gdy wystąpi konieczność przedłużenia terminu realizacji niniejszej umowy w formie aneksu stanowiącego załącznik do umowy, Wykonawca na co najmniej 5 dni przed zawarciem aneksu, zobowiązany jest do przedłużenia terminu ważności wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo jeśli nie jest to możliwe, do wniesienia nowego zabezpieczenia, na warunkach zaakceptowanych przez Zamawiającego, na okres wynikający z aneksu do umowy.

VII. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę wraz z dokumentami o których mowa w pkt. 7.15 SIWZ należy składać do dnia: 02.07.2020r.do godz. 10 : 00

 w siedzibie zamawiającego :

 Urząd Gminy Nielisz

 Nielisz 279

 22-413 Nielisz

 Sekretariat – I piętro

 Uwaga: Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty w miejsce wskazane w rozdziale VII niniejszego zaproszenia do składania ofert a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską

 

Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest:

stanowisko: inspektor ds. gospodarki komunalnej i dróg gminnych

Leszek Paluch tel.697603467 fax. 84 6312715     

w terminach:     w godzinach pracy zamawiającego .

Zamawiający zastrzega sobie unieważnienie postępowania bez podania przyczyn.

Szczegółowy opis warunków zamówienia określony jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami.

 

 

Załącznikami stanowiącymi integralną część niniejszego zaproszenia są:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami

 

                                                                       

 

 

                                                                                inż. Adam Wal

                                                                                Wójt Gminy Nielisz

                                                                                        /-/

                                                                                 podpis nieczytelny

                                                                              ____________________________________

                                                                                        Kierownik zamawiającego

 

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Leszek Paluchdodano do BIP dnia 23-06-2020 12:10:57